Waar het begon:
Oprichting: Justin Noyez startte met de productie van stoofvlees, vol-au-vent en brochetten, met een focus op de frituurwereld. We openden een magazijn met diepvries om de opslag en distributie te voorzien.
Nieuwe Stappen: Zijn zoon, Wim, trad toe tot het bedrijf, wat een belangrijke groei met zich meebracht. Wim nam vooral de verkoop voor zijn rekening.
Teamuitbreiding: Ook de vrouw van Wim, Patricia Keirsebilck, kwam ons team versterken, waardoor we nog beter konden inspelen op de behoeften van onze klanten.
Uitbreiding: Noyez werd al snel te klein. We bouwden een tweede magazijn met diepvries bij en kochten grond voor verdere uitbreiding.
Innovatie: De productie kon de groei van de firma niet volgen waardoor de bouw van een nieuwe productiehal met twee verdiepingen nodig was.
Uitbreiding van capaciteit & overname Wim Noyez: In 2012 nam Wim Noyez de fakkel over van Justin. We voegden een tweede diepvries toe met vijf laadkaaien en een gekoelde ruimte voor het klaarzetten van bestellingen.
Magazijnverbeteringen: We bouwden een nieuw magazijn en sloopten een deel van het eerste magazijn om een diepvries te creëren.
Nieuwe Winkel: Onze winkel kreeg een make-over waardoor we nu een winkeloppervlakte hebben van 1000 m²